13 اسفند 1402

تکنیک‌ها بازاریابی دیجیتال

آخرین مطالب

تفاوت‌های طراحی گرافیک و طراحی صفحات وب

اگر درباره تفاوت طراحی گرافیکی و طراحی صفحات وب بپرسید، باید بگوییم که این دو موضوع کاملاً در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرند، اما افراد...

خلاقیت در تبلیغات و افزایش فروش آنلاین

هدف نهایی تمام کسب‌وکارها افزایش سرمایه و اخذ درآمد است. به همین دلیل دپارتمان‌های فروش یکی از مهمترین بخش‌های هر مجموعه‌ای هستند. با ظهور...

9 روش برای غلبه بر الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین رسانه اجتماعی ایران که مورداستفاده مجموعه‌های تجاری مختلفی نیز قرار گرفته است به‌طور مستمر در حال تغییر است. با رصد دقیق داده‌ها و بازخوردها می‌توانید خود را با به بهترین شکل ممکن با این شرایط تطبیق دهید.

7 روش برای افزایش آگاهی از برند (brand awarness) در رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی به برند شما کمک خواهند کرد که در ذهن مشتریان حضوری دائمی و پر رنگ داشته باشد و هرگاه مشتری قصد خریدی داشت، بلافاصله خود را به بهترین شکل نمایان کنند. مواردی که در ادامه خواهید خواند اصول کلی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در جهت افزایش آگاهی مشتریان از برند شما است.

6 تفاوت روابط عمومی آنلاین و روابط عمومی سنتی

در سال‌های گذشته تغییرات زیادی در حوزه‌های ارتباطات و روابط عمومی روی داده است، انتشار از طریق رسانه‌های جمعی تا ابزارهای مدیریت ایمیل، سیستم‌های...
پربازدیدها

سرآغاز در محتوا؛ در ستایش حلول جِن در آقای مَوِدت

شروع، سرآغاز، درآمد یا قلاب (Hook)، به هر نامی که خوانده شود تکنیکی است که باید به بهترین شکل در لحظات نخستینِ پس از ایجاد ارتباط میان مخاطب و محتوا توجه او را جلب کند. قلاب‌ها گرچه ممکن است متفاوت باشند اما یک شروع خوب و جذاب باید بتواند مخاطب را وارد یک موقعیت هیجان‌انگیز کند یا کنجکاوی او را تحریک کند. این موقعیت می‌تواند یک شرایط غیرمعمول باشد مانند همان کاری که بهرام صادقی در شروع داستان ملکوت می‌کند.

تولید محتوای بهینه با دستور پخت پیتزا

درباره پادشاهی و ملکه بودن محتوا احتمالاً زیاد شنیده باشید. برای ماندگار شدن دنیای بازاریابی محتوایی و دیجیتال راهی هم جز تولید محتوا نیست. اما چطور می‌توانیم در مسابقه ماراتن تولید محتوا کم نیاوریم و پا به پای سایرین چیزی برای عرضه داشته باشیم؟ آن‌هم محتوای خوب و نه‌چندان گران‌قیمت. اگر تولیدمحتوا شبیه پیتزا درست کردن باشد به راحتی می‌توانیم محتوایی ارزشمند تولید کنیم.

9 روش برای غلبه بر الگوریتم جدید اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین رسانه اجتماعی ایران که مورداستفاده مجموعه‌های تجاری مختلفی نیز قرار گرفته است به‌طور مستمر در حال تغییر است. با رصد دقیق داده‌ها و بازخوردها می‌توانید خود را با به بهترین شکل ممکن با این شرایط تطبیق دهید.

4 نظریه‌ روانشناسی در خدمت بازاریابی محتوایی

هدف همه بازاریابی‌های محتوایی ایجاد توجه میان یک برند و مخاطبان آن است. بر اساس این توجه و سپس علاقه ایجادشده، رابطه‌ای شکل می‌گیرد که برای هر دو سوی ارتباط سودمند خواهد بود. اما این رابطه چطور ایجاد می‌شود و چرا افراد واکنش بهتری به محتوای برخی برندها نشان می‌دهند و برخی دیگر را کاملاً نادیده می‌گیرند؟ شناخت روانشناسی بازاریابی محتوایی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند به این سؤال پاسخ دهد.

تفاوت‌های طراحی گرافیک و طراحی صفحات وب

اگر درباره تفاوت طراحی گرافیکی و طراحی صفحات وب...

7 مثال از بازاریابی محتوایی مبتدی و فاجعه‌آفرین

بازاریابی محتوایی روشی کارآزموده است که می‌تواند هر کسب‌وکاری را به سودهای بزرگ برساند. همین بازاریابی اما اگر دچار سهل‌انگاری شود یا بدون در نظر گرفتن اصول اولیه انجام شود ممکن است زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنید مقدمات ورشکستی خود را فراهم کنید. این موارد را دقیق بخوانید، اگر فکر می‌کنید شما هم در حال تکرار هرکدام از این موارد هستید خیلی سریع آن را متوقف کنید و در صورت نیاز از یک کارشناس بازاریابی محتوایی کمک بگیرید.

3 نکته کاربردی مدریت زمان در دیجیتال مارکتینگ

بسیاری از دیجیتال مارکترها با انبوهی از کارهای انجام داده نشده روبه‌رو هستند که انگار هیچ‌وقت قرار نیست به پایان برسند. تکنیک‌های مدیریت زمان گرچه برای همه افراد قابل پیاده‌سازی است اما دانش، مهارت و توانایی‌های دیجیتال مارکترها برخی از این روش‌ها را برجسته‌تر خواهد کرد.

وقتی بازاریابی با UX در تضاد است: دیجیتال مارکتینگ علیه تجربه کاربری؟!

واقعاً چرا حاضر نیستیم کمی به تجربه کاربری مخاطب احترام بگذاریم؟ شاید اگر کمی نگاه کلان‌تری به بازاریابی وجود داشته باشد مسیر سایر کسب‌وکارها همان شود که غول‌های این صنعت به کمک دانش UX طی کردند و پرچمشان امروز در قله نصب شده است.